2012. április 22., vasárnap

Tegnapról jelentem [Zenit]

S. Kolozsvári Zsófia
Se vas, se tűz
Tegnap jártam a Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon (Feszkón), és nem azért tört rám jól bevált tömegiszonyom, mert amúgy tényleg lubickolni lehetett a könyvekben… Szóval sokan voltak – soknak láttam –, és ez jó. Ha már ott voltam, gazdagabb is lettem 3kg könyvvel, ebben főként az egyszerre négy kötettel induló Ad Astra Kiadó sietett segítségemre, bár papírhegy helyett e-bookot is vásárolhattam volna tőlük, mert igen: létezik már olyan magyar kiadó, amelyik e-bookra is kiad. Elsősorban az Ad Astra fordítóiban bízom, hármukkal együtt munkálkodtam még 2006-ban a Hetvenhét című novellásköteten.

És íme a szívügy: a fesztiválon újabb lépést tett előre a Zenit sorozat. Megjelent S. Kolozsvári Zsófia Se vas, se tűz című regénye, amiből rögtön be is gyűjtöttem egy példányt. A dedikációt ezúton is köszönöm! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése